ŽÁDNÉ REKLAMY, ŘETĚZÁKY A JINÉ!!! VŠE CO SE NETÝKÁ ČLÁNKU PIŠTE SEM!!!
ČTĚTE PRAVIDLA BLOGU ZDE


FANCLUBY - ZAPOJ SE TAKÉ!!! KLIK ZDE :)

GRAFIKA NA PŘÁNÍ POUZE PRO SB ZDE

Září 2010


Animačky pro Daňka a G@bu§ku

30. září 2010 v 17:41 | Lucík |  Pro vás
Tak tady mám další dvě animačky, tak ať se líbí. :)

pro Daněk

animačka pro Daněk

pro G@bu§ka

animačka pro G@bu§ka

Známé hardware nároky na PC verzi FFXIV

30. září 2010 v 13:00 | Lucík |  Final Fantasy XIV.
screen11

Pro všechny fanoušky tohoto chystaného dílu jsou velice důležité hardwarové nároky na PC verzi FFXIV. Tak se na ně podívejme:

Grafické nastavení

Rozlišení: 1280×720 (v okně)
Ambientní efekty: vyonuty
Hloubka obrazu: zapnuto
Detaily stínů: standardní
Multisampling: 4x MSAA
Buffer Size: velikost okna
Kvalita textur: vysoká
Filtrování textur: vysoké

A s tímto nastavením si bezproblémově zahrajete na následující konfiguraci

OS: Windows 7 32-bit/64-bit, Windows Vista 32/64, Windows XP
CPU: Intel Core i7 2.66GHz a vyšší
RAM: 4GB a víc
HDD/SDD (instalace): 15GB
Klient: 6GB v adresáři Dokumenty
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 460 a lepší s VRAM 768MB a víc
Stálé internetové připojení

Inu co dodat, potřebujete asi pořádně nabušené PC.. Takže pokud toto nevlastníte, tak šetřete a vylepšujte si své PC. Ale pokud máte PS3 nebo jinou konzoli, tak nemusíte nic řešit, jen abyste měli stálé internetové připojení.

Zdroj: ZDE

Hakuouki - Harada Sanosuke

30. září 2010 v 9:41 | Lucík

Animačka pro Lagy Croft

29. září 2010 v 20:15 | Lucík |  Pro vás
Tak.... a je tu další animačka, tentokrát pro Lagy Croft.
animačka pro Lagy Croft
Snad se ti bude líbit. :)

Animačka pro Katsumi Kentaro Schiffer

29. září 2010 v 17:45 | Lucík |  Pro vás
Tak tady je slíbená animačka o kterou sis napsala... Tak tady je..

animačka pro Katsumi Kentaro Schiffer
Snad se líbí a ať slouží. :)

Bleach

29. září 2010 v 16:55 | Lucík

Bleach - Rukia

29. září 2010 v 12:56 | Lucík

Hakuouki - Hajime Saito

29. září 2010 v 8:50 | Lucík

Design FFXIII Orange

28. září 2010 v 20:49 | Lucík |  Moje tvorba/Designy
Tak je tu design na podzim.. Zvolila jsem opět svůj oblíbený díl FFXIII. Je v barvě oranžové a bílé. Design jsem vytvořila pro tento blog, když jsem měla volno a měl by tu vydržet tak 2 měsíce. Tak ať se líbí.

náhled


banner

Final Fantasy - Lucík

ikonky

Lucík
Lucík
+ bonusy: ikonky do menu, komentáře, zápatí

Komplet ZDE.

Lightning a Cloud

28. září 2010 v 18:47 | Lucík

Animačka pro A-M-Ynku

28. září 2010 v 15:02 | Lucík |  Pro vás
Požádala mě, jestli bych ji neudělala animačku...
No a tady je, doufám že se ti líbí. :))

animačka pro A-M-Ynku

PS: Pro ostatní... kdo byste taky něco chtěl vytvořit, tak se klidně ozvěte. :)

Lightning in Gran Pulse - FFXIII

28. září 2010 v 14:56 | Lucík

Volno!!! Jupí! :)

28. září 2010 v 8:28 | Lucík
Tak dneska máme všichni volno!!! Jupí!!! Aspoň si všichni odpočineme od školy nebo práce a uděláme si doma volno. No já mám sice dneska narozky, ale nic velkého nebude jen odpoledne nějaké to kafíčko, dortík či zákusek a nějaké ty dárečky. Nepotřebuju se ožrat jako dělo... (tohle na mě opravdu není :D)... radši zůstanu v dobré náladě i bez chlastu.

Ohledně blogu tak tu chystám design na podzim, dodělám ho a možná ho sem už dneska nastavím, protože v pátek je už prvního a vzhledem k mé těžší práci v zaměstnání se zřejmě k tomu nedostanu. Ale co mě nejvíc poslední dobou štve, jsou ty pitomé řetězáky... Takže ŽÁDNÉ MI SEM PROSÍM NEPIŠTE!!! A na reklamy máte vyhrazený samostatný článek (link je v menu). To je ode mě vše....

Vaše adminka Lucík

stamp1

Ashe - FFXII

28. září 2010 v 8:19 | Lucík

Krásná princezna... :)

Lightning

27. září 2010 v 21:00 | Lucík

Hlavní postava - AC

27. září 2010 v 18:34 | Lucík |  Assassin´s Creed
Altair vs Desmond


Hlavní postava se jmenuje Desmond Miles. Pracuje jako barman a je vězněn společností Abstergo. Ve svém DNA má genetické vzpomínky svého prapředka Altaira ibn la ahda, který patřil k sektě zabijáků (Assassinů). V paměti mu pátrá stroj zvaný Animus s pomocí dvou vědců (Warren Widdick a Lucy Stillman). Postupně se propracovává vzpomínkami svého předka, dokud se nedostane ke vzpomínce, po které vědci touží.

Desmond

Altair může použít ne moc široké, avšak účinné spektrum zbraní. Patří do něj dýka, vrhací nože, skrytá čepel, meč a samozřejmě může bojovat i holýma rukama. Právě již výše uvedená skrytá čepel je Altairova hlavní zbraň, která mu umožňuje provádět vraždy. Na levé ruce má chránič předloktí, pravděpodobně kožený. Na spodní straně je drážka ve které je skryta čepel. Altairovi byl obřadně uříznut prsteníček levé ruky, právě proto, aby se mohla čepel pohodlně vysunout a neporanila ho. Čepel se pravděpodobně vysouvá a zasouvá určitým pohybem zápěstí nebo otočením prstenu.

Altairovým mistrem je Al Mualim, který mu dává za úkol vraždit templářské vůdce ve 3 městech: Jeruzalém, Akkon (ve hře jako Acre), Damašek. Úkolů je celkem devět, po jejich splnění následuje odhalení pravdy o Al Mualimovi a závěrečná vzpomínka. Hru provází citát od Hassana Sabbaha: "Nic není skutečné, vše je dovoleno".


White Song

27. září 2010 v 17:28 | Lucík

Návštěvnost za týden 20.9. - 26.9. 2010

27. září 2010 v 14:37 | Lucík |  Novinky + k blogu
Navstevnost za minuly tyden (20.9. 2010 - 26.9. 2010) je:
Pondeli: 44
Utery: 47
Streda: 37
Ctvrtek: 37
Patek: 43
Sobota: 58
Nedele: 71

Celkem: 337

Tak teda tohle mě velice překvapilo.... Ta neděle, páni!!! *-* Nemůžu tomu uvěřit. Arigato!!! :)

Vaše adminka Lucík

Noctis

PS: Už je mi lépe, včera mi už nebylo vůbec blbě.. radši budu mlčet a nebudu to raději zakřikovat. :D I náladu mám od včerejška úplně skvělou. Tak si užívejte volna, které bude nebo právě máte. :)

Yaschas Massif - FFXIII

27. září 2010 v 13:17 | Lucík
Toto území se rozléhá přes jižní oblast Gran Pulse. Je geograficky rozmanitá, najdete zde hluboká údolí, srázy a hlavně krásný pohled na celou krajinu. Na nejjižnějším místě leží zřícenina města Paddra. Oblast se zahlcena nestvůrami Cie´th.



Dělí se na jiná menší území:

The Deepgap
The Pass of Paddra
The Ascendant Scarp
The Paddraean Archaeopolis
The Tsubaddran Highlands
The Tsumitran Basin

Můžete se tak porozhlédnout po okolí, zatrénovat si nebo splnit nějaké ty postranní questy. Když se podíváte na tak krásnou oblohu, hned se vám bude chtít snít a snít... :)



Truhly:

Po truhličkách budete muset pátrat, ale nebojte se. tato oblast dál nevede, takže je dobré prošmejdit každý koutek či skulinku.

Nepřátelé a jejich rozmístění

The Tsubaddran Highlands

* Leyak x 4
* Gorgonopsid x 2
* Gorgonopsid x 3
* Triffid x 2
* Triffid x 3
* Ugallu x 1 (Mark 3)

The Tsumitran Basin

* Leyak x 3, Rangda x 2
* Svarog x 1, Triffid x 2
* Behemoth King x 1, Triffid x 2
* Behemoth King x 1, Triffid x 3
* Triffid x 4
* Svarog x 1, Gorgonopsid x 3
* Rangda x 3
* Edimmu x 1 (Mark 5)

The Ascendant Scarp

* Triffid x 2, Alraune x 4
* Svarog x 1 (Two separate encounters)
* Hybrid Flora x 1, Alraune x 3
* Hybrid Flora x 1, Triffid x 2
* Munchkin x 3
* Svarog x 1, Alraune x 4
* Adroa x 4, Verdelet x 2 (Mark 4)
* Ugallu x 1, Munchkin x 4 (Mark 56)

The Deepgap


* Munchkin x 5
* Hybrid Flora x 2

The Pass of Paddra

* Hybrid Flora x 1, Alraune x 4
* Triffid x 2, Alraune x 5
* Munchkin x 3
* Rangda x 1, Leyak x 4
* Munchkin x 4
* Munchkin Maestro x 1, Munchkin x 3
* Munchkin Maestro x 1, Munchkin x 4 (Mark 6)
* Zirnitra x 1, Alraune x 4 (Mark 53)

The Paddraean Archaeopolis

* Nelapsi x 2
* Taxim x 2, Nelapsi x 1
* Taxim x 1, Nelapsi x 1
* Taxim x 4
* Bituitus x 1 (Mark 7)
* Vercingetorix x 1 (Mark 64)

music