ŽÁDNÉ REKLAMY, ŘETĚZÁKY A JINÉ!!! VŠE CO SE NETÝKÁ ČLÁNKU PIŠTE SEM!!!
ČTĚTE PRAVIDLA BLOGU ZDE


FANCLUBY - ZAPOJ SE TAKÉ!!! KLIK ZDE :)

GRAFIKA NA PŘÁNÍ POUZE PRO SB ZDE

Prosinec 2009

Happy New Year 2010

31. prosince 2009 v 14:57 | Lucík
Přeju vám všem šťastného a veselého Silvestra. Hlavně to moc s pitím nepřežeňte. Já taky moc pít nebudu, no vlastně vůbec. :D
A tady máte malé přáníčko.


Různé obrázky v FFX

31. prosince 2009 v 11:55 | Lucík
Můžete si prohlédnout různé obrázky k dílu Final Fantasy X. Včera jsem se nějak překlikla a zveřejnilo se to o kapku pozadu než dneska. Můžete se na ně podívat kliknutím zde http://finalfantasy-lucik.blog.cz/0912/ruzne-obrazky-ffx.

Vaše adminka Lucík

Menší změna na blogu

30. prosince 2009 v 19:43 | Lucík
Tak jsem udělala jsem menší změnu na blogu a těmi jsou komentáře. Nyní u každého komentáře se vám bude ukazovat obrázek s Lightning. Můžete to vyzkoušet sem něco napsat anebo se podívat na předcházející články. Snad se vám to bude líbit.

Dále jsem doma vyhrabala staré časopisy (mockrát děkuju svému hodnému bratříčkovi že mi je dal). Je jich opravdu dost a jsou docela sice v havarijním stavu :D, ale přečíst se dají. Když jsem listovala časopisy, tak jsem tam objevila skvělé info k Final Fantasy XII a i k jiným dílům třeba FFX nebo FFX-2, tak jsem se rozhodla, že bych to sem mohla přepsat a místo zdroje bych tam napsala, že to je přepsané z Oficiálního PS2 Magazínu. Snad vám to vadit nebude, myslím si že zajímavé info byste si určitě rádi přečetli.

Vaše adminka Lucík



Nové SB Lighting + diplom, ikona a banner

30. prosince 2009 v 15:05 | Lucík |  Pro vás
Mám tady nové SB. Tím je blog http://finalfantasy-xiii.blog.cz/. Adminkou blogu je Lighting. Má krásný bloček o Final Fantasy XIII. Teprve začíná, ale časem se tam dočtete mnohem více.

Tak a tady je diplom od Lighting

A tady mám zase něco já pro Lighting a sice ikonu a banner. Snad se ti budou líbit.

ikona
banner






Návštěvnost za týden 21.12. - 27.12. 2009

28. prosince 2009 v 15:52 | Lucík |  Novinky + k blogu
Skvělá návštěvnost. Děkuju.... :)

Navstevnost za minuly tyden (21.12. 2009 - 27.12. 2009) je:
Pondeli: 23
Utery: 23
Streda: 20
Ctvrtek: 25
Patek: 28
Sobota: 19
Nedele: 15

Celkem: 153

Vaše adminka Lucík



Final Fantasy XIII - preview

27. prosince 2009 v 19:43 | Lucík

Do nejunikátnějšího světa v celé historii slavné japonské RPG ságy nás zavede Final Fantasy XIII. Do supertechnologické říše plné válek a intrik se zcela novým bojovým systémem. Stane se legendou?

Tak takto by mohly vypadat Hvězdné války, pokud by jejich designérem byl Japonec. Final Fantasy XIII předvádí dokonalý sci-fi svět, říznutý trochou té tradiční fantasy, detailní a dopilovaný do nejmenšího detailu. Final Fantasy XIII na sebe poutá pozornost od počátku, kdy Square Enix předvedl na E3 2006 kratičkou ukázku. Pozornost, která se ještě zvětšila, když se ukázalo, že poprvé od vydání Final Fantasy XI vyjde tato slavná značka nejen na konzoli od Sony, ale i na mašince od Microsoftu.

Děj se odehrává ve světě, kde vládne svatý režim Cocoonu, svébytného města ze zářícího kovu a zelených krystalů, který se vznáší nad horami a řekami podřízeného světa Pulse. Ve hře se sice setkáváme s postavami, které asociují starší díly, ale jinak jsme tu mezi kosmickými loděmi, kovovými robotickými monstry a obrněnými vojáky, takže celkový dojem z Cocoonu tak nejvíce připomíná mix Matrixu a Blade Runner.

Final Fantasy XIII však přináší nejenom atypické, nové prostředí, ale i zcela nový bojový systém. No, zcela nový, spíše výrazně upravený tradiční ATB, tedy Active Time Battle systém, kombinující realtime a povelové útoky, dovolující tvořit řetězce komb pouhým tisknutím trojúhelníku na gamepadu. Po fyzickém útoku tak následuje útočné kouzlo, následně léčba sebe sama a další útok.


V demoverzi, která vyšla v japonštině u Blu-ray filmu Final Fantasy VII: Advent Children má hlavní hrdinka dema Lightning (patrně nejen dema) tři sloty, jejichž počet se pravděpodobně bude zvyšovat s posilováním postavy. Klíčový je limit času. Ten se naplňuje a musíte počkat, než provedete další útok. Nejste k tomu však nuceni. Je na vás, zda využijete jen části jeho naplnění a provedete jediný úder nebo kombo o více chodech.


Na co ovšem můžete zapomenout, jsou náhodné souboje, a nejsou tu ani žádné body zkušenosti nebo množství magie, které smíte využít. Používejte, co chcete, podle času. A poslední "změna". Ostatní postavy vaší party ovládá umělá inteligence.

Klíčové tedy je, vedle promyšlení využití časového potenciálu k útokům, také jak rychle zadáte povely dohromady. Kombo, složené ze tří útoků, pošle Lightning proti nepříteli, aby dvakrát sekla svým gunbladem, připomínajícím ten Squallův z Final Fantasy VIII a při skoku zpět ještě vystřelila. Možnosti byly i v ohraničeném demu zajímavé. Například vyhození menších nepřátel do výšky předtím, než jim dáte úder ve vzduchu, způsobující větší poškození a sešlete ohnivé kouzlo.

Boj je jednak vizuálně velmi atraktivní, jednak jednoduchý pro pochopení a hlavně umožňuje nesčetně různých experimentů, díky tomu, že se HP dobíjí po každé bitvě. V ní si můžete rozmyslet, zda se nevyplatí udeřit uprostřed nepřátelského útoku, nebo zda raději počkat. Na konci každého souboje totiž budete ohodnoceni hvězdičkami od jedné do pěti za rychlost, styl a techniku boje.

Otázkou zatím zůstává, podle čeho systém hodnotí. Samozřejmě pokud sejmete bosse jediným promyšleným kombem, je jasno. Nicméně pozor na zdání jednoduchosti. Podle šéfa vývojářského týmu Motomu Toriyamy bude FF XIII nejobtížnější hrou série.

Systém, kterým hra přechází z animací přímo do bitev, je úchvatný. Užasle se díváte, ale v další sekundě již jste po změně úhlu pohledu kamery rovnou ve hře. Zajímavě vyřešený je i pohled na bitvu. Neotevře se soubojové okno, jak jsme byli zvyklí u starších dílů, tedy s výjimkou plně realtime FF XII. Naběhnete na nepřítele a po sotva znatelné pauze naskočí lišty s bitevními příkazy a jste uprostřed akce. Tipujeme, že i ono zbrždění bude ve finální podobě pryč a pouze se natočí kamera a objeví povely.

Pocit z bitev je přitom velice příjemný. Je to velmi dynamická akce, žádné zdržování. Okolo vybuchují bomby, šlehají záblesky kouzel a díky skokům Lightning, která z výšky útočí na nepřátele, nemáte ani pocit, jako kdybyste hráli japonské RPG. Tím jde Final Fantasy XIII ve šlépějích FF XII, která také výrazně oživila styl hraní.


Square Enix v demu patrně úmyslně neprozrazuje nic z cíle mise, nic o motivacích jednání postav. Po souboji s monstrem, které zastavilo vlak, přebíráte kontrolu nad týmem NORA, skupinou odporu na Cocoonu. V partě máte blonďáka Snowa a Oerbu Diu Vanille s jejím modernizovaným lukem. Pokud útočí Snow, je to výrazná změna oproti Lightning, jeho útoky jsou výrazně pomalejší a spoléhající na fyzickou sílu, nezvládá příliš manévrovat.

Poněkud komickou postavou je pak poslední člen Sazh Katzroy s malinkatým chocobem ve svém rozměrném afru. Pamatujme ale na to, jak se nám postavy ve Final Fantasy měnily před očima a bezcitní si uvědomovali své zločiny, jakož i zdánlivá neviňátka uměla být krutá.

Ačkoliv tedy Final Fantasy XIII mnoha milovníkům původní koncepce připomíná návrat, zdá se, že opak je pravdou. A nejde ani tak o to, jak se s postavami po světě pohybujete. Čekat, že bude nad postavou či postavami fixní úhel kamery, by bylo výrazně naivní. Kamerou si budete prohlížet okolí, což před souboji, kdy musíte zvolit, zda si na čekající vojáky dovolíte, je dost důležité.

A nebudeme si nic namlouvat, Final Fantasy XIII je, co se prostředí týká, natolik atraktivní i jen v samotném demu, že pro mnoho hráčů bude možnost prohlížet si svět okolo velkým lákadlem. Boje sice neprobíhají přímo ve hře, objevující se lišty s povely vyvolávají dojem speciální soubojové obrazovky, ale již na druhý pohled vám dojde, že je to víceméně zdání.


Finální změnou, která zavádí zpátky k Final Fantasy XII je pak již zmíněná umělá inteligence, ovládající další členy party. Co je pak absolutní novinkou, je možnost v plné hře ve více lidech ovládat více postav, což zní velice zajímavě.

Velmi autenticky pak vypadá samotný pohyb Lightning. Zcela v něm chybí jakákoliv topornost. Zvládá přeskakovat překážky a to i dost velké, ze kterých pak skáče dolů. Neznamená to však, že Square Enix koupí Eidosu zakomponoval prvky pohybu Lary Croft do svých RPG titulů.
Při bližším pohledu je ostatně vidět, že před skokem se na určitém místě objeví zářící kruh, načež je Lightning vymrštěná vzhůru. Pochybujeme, že by ve hře byly energetické trampolíny, takže bychom spíše podporovali teorii, že si budete moci nějak Lightning aktivovat k podobným pohybovým akrobaciím.

Další členové skupiny pak zvládají tentýž pohyb. Bohužel demo předvedlo pouze víceméně běh po rovné ploše a klíčové momenty různých pohybů platforem, kde by se pohyblivost postav ukázala, byly provedeny v animacích.

Ty jsou samostatnou kapitolou hry. Nebyl by to pochopitelně Square Enix, aby hru nedoprovázely dechberoucí CGI animace. Co bere dech znovu, je stále se snižující rozdíl mezi CGI a enginovými animacemi. Bylo by nesmyslné tvrdit, že už takřka nejsou rozeznatelné, ale je fakt, že ony prudké propady v kvalitě prožitku mezi CGI scénou a následnou herní sekvencí pomalu bere voda. Což pochopitelně hře dodává na autentičnosti, zvláště pak u postavy Lightning.

Za jejím designem nestojí nikdo jiný, než veterán FF série Tetsuya Nomura, autor postav z Final Fantasy VII a VIII. Jako ostatně jeho všechny, i Lightning se povedla na sto procent.

Demo tedy ukázalo kvality technologického světa a nyní nezbývá než počkat, jak si Square Enix poradil s přírodou, která pokrývá svět Pulse. Jaký dojem budeme mít ze soubojů v lesích nebo u řek a z pohybu tamním světem. Ale ačkoliv dojem je důležitý, nejvíce zvědavi jsme na příběhovou linii, která vždy dává Final Fantasy to, čím se tolik odlišuje od ostatních her. Tedy schopnost ovládnout a podmanit si zcela hráčovy emoce.

Zdroj: ZDE


Final Fantasy XII - music video

27. prosince 2009 v 12:35 | Lucík |  Moje tvorba/Videa
Zkusila jsem zase po nějaké době vytvořit video, tentokrát jsem si zvolila Final Fantasy XII. Písnička je trochu smutná, ale je moc pěkná a hrozně moc se mi líbí.
Tak tady je videjko.....



Konzole PS3 z Lightning z FFXIII

26. prosince 2009 v 19:15 | Lucík |  Final Fantasy XIII
V Německu si teď můžou fanoušci FF pořídit speciální edici a to konzoli ve stříbrné barvě s motivem Lightning z Final Fantasy XIII. Musím říct, že je to velice pěkné. Mě by se taková konzole líbila, jenže když mám teprve rok PS2 a i hry na PS2, tak by mi to asi nehrálo na trojkách (jen něco), proto si hold budu muset nechat zajít chuť a jen tiše závidět ostatním.
A jak bude vypadat samotná konzole? Jukněte se na obrázek a potom na video. Ve videu uvidíte, že součástí bude také i samotná hra a soundtrack ke hře.



Final Fantasy XIV - screenshoty

25. prosince 2009 v 17:19 | Lucík







Zdroj screenshotů: ZDE

Tak jaké byly Vánoce?

25. prosince 2009 v 15:06 | Lucík
Tak co? Doufám, že jste všichni ve zdraví přežili Štědrý den a dostali jste to, co vám udělalo moc velkou radost. Tak já jsem dostala docela hromadu pěkného oblečení, 1 kosmetický balíček, bonbóny (ty já miluju), samozřejmě také dalš hru do mé sbírky na PS2 God of War II. Bratr dostal PS3 a můžu jen tiše závidět až vyjde FFXIII, tak si ji určitě pořídí, možná i God of War III až vyjde.

A co vy? Co jste dostali? Nemusíte se chlubit podrobně co jste dostali, stačí jen to,co vám udělalo moc velkou radost.

Docela se těším i na Silvestr, ale s pitím to moc přehánět nebudu. To bych dopadla jak..... no však vy víte.... :D Já zase tak pořád nepiju, jen občas si dám, ale hrozně to nedopadne, vždycky vím co dělám. :D

Vaše adminka Lucík